Printeriai

Ką daryti, jei ekrane pasirodo klaidos pranešimas?

Jei spausdintuvas nepriima naujos kasetės, jūsų kompiuteryje gali pasirodyti „iššokantis“ ekranas arba spausdintuve gali mirksėti lemputė (-ės):

Tikėtina, kad kažkas trikdo informaciją, kuri yra spausdintuvas siunčia į kasetę. Norėdami išspręsti problemą, galite atlikti paprastą pakartotinio nustatymo procesą:

  • Paimkite švarų, sausą popierinį virtuvinį rankšluostį ir švelniai nuvalykite varinius kontaktinius taškus kasetės gale ir kontaktus spausdintuvo kasetės dėtuvės viduje, kad nebūtų kliudomi elektroniniai kontaktai.

 

  • Įdėkite kasetę į spausdintuvą.
  • Atjunkite spausdintuvą nuo maitinimo šaltinio maždaug 1 minutei, kad išvalytumėte atmintį.
  • Vėl prijunkite spausdintuvą prie maitinimo šaltinio.
  • Paleiskite spausdintuvo valymo ciklą, kad užtikrintumėte teisingą išlygiavimą ir optimalią spausdinimo kokybę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *