Naujienos
Ką daryti, jei ekrane pasirodo klaidos pranešimas?
Jei spausdintuvas nepriima naujos kasetės, jūsų kompiuteryje gali pasirodyti „iššokantis“ ekranas arba spausdintuve gali mirksėti lemputė (-ės):
Tikėtina, kad kažkas trikdo informaciją, kuri yra spausdintuvas siunčia į kasetę. Norėdami išspręsti problemą, galite atlikti paprastą pakartotinio nustatymo procesą:
- Paimkite švarų, sausą popierinį virtuvinį rankšluostį ir švelniai nuvalykite varinius kontaktinius taškus kasetės gale ir kontaktus spausdintuvo kasetės dėtuvės viduje, kad nebūtų kliudomi elektroniniai kontaktai.
- Įdėkite kasetę į spausdintuvą.
- Atjunkite spausdintuvą nuo maitinimo šaltinio maždaug 1 minutei, kad išvalytumėte atmintį.
- Vėl prijunkite spausdintuvą prie maitinimo šaltinio.
- Paleiskite spausdintuvo valymo ciklą, kad užtikrintumėte teisingą išlygiavimą ir optimalią spausdinimo kokybę.